Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

tisdag 10 mars 2009

Mera garderober tack!!!

Härliga tisdag!

Idag fyller min brorsdotter 9 år. Ett stort grattis till Carro!!!
Har även haft en alldeles fantastisk arbetsdag och kommer nog ha en helt underbar vecka oxå.
Idag blev det fika på stan med virre, och för min del vart det mer än kaffe.
Jag smaskade i mig en bakad potatis!!! Gott var det, väldigt länge sedan en bakpotatis med skagenröra slank ner!!!

Städning pågår fortfarande hemma, det tar en sådan tid att få i ordning när det börjat förfalla..hahahaha...

Snart blir det en tur till Ikea och kolla in garderober, jag fattar inte hur vi tänkte när vi byggde huset. Detta med garderober glömde vi helt bort. Och att vi inte planerade in ett skåp till handukarna i badrummet, kan jag absolut inte fatta...hm???

Men det var mycket man skall tänka på när man byggde huset. Vi skall även lämna in ett bygglov för vår altan snart, så man kan sätta igång att bygga klar...hehhe eller ja så John kan bygga klart altanen!!! Heheh

//Linda







3 kommentarer:

Petra sa...

Hej! hittade ni några garderober???
Skulle jag har pengar över skulle jag också köpa nya garderober iallafall nytt innehåll till de vi har..
Kramis.
längtar efter till vå kommer ner till er..

VILLA VRÅKEN sa...

Fin blogg!! Ni har precis vårat hus!! Halland 130...Stämmer det?? Vi byggde för 2 år sedan och nu är det dags igen!!

Ha en trevlig dag....

// Linda

Benita i Bubbelrummet sa...

Vilken underbar blogg du har och vet du vad? Jag följer nu din blogg (via. bloglovin)! :-) Kanske du vill göra detsamma? Många härlig vårkramar Benita