Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

torsdag 26 mars 2009

Pappas födelsedag och jag har varit på smink konsultation!

Hurra hurra i dag är det Pappas födelse dag!! Vi har precis varit uppe och firat lite.
Köpte 2 st mycket bra böcker till Pappa. Och jättefina röda tulpaner!!

Men när jag kom hem från jobbet idag hade även min John köpt tulpaner till MIG!!
Åh vad glad jag blev. Tyvärr hade han klippt bort plasten för tidigt!! :) så sött....

Har även varit med om en liten smink konsultation i dag, och jag fick väldigt stora låååånga och andra ögonbryn. När jag klev innan för dörren hemma, sa John:
-Vad har du gjort???? Sedan skrattade han lite åt mig.

Ja något ovant var det att läpparna blev stora och ögonbrynen långa och breda.
Men nu har jag tvättat av mig allt, synd. Vore kul om jag hade hunnit knäppa en bild.
Nepp nu skall jag krypa ner i ett varmt bubbelbad!!

Natti!!

//Linda

Inga kommentarer: