Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

torsdag 19 mars 2009

Snart helg!!!

Just nu drömmer jag om att det brinner i brasan, men tyvärr ingen ved inne!!
Och kallt är det, så jag vill inte gå ut. Men det vore varmt och härligt att sitta framför en brasa.
Disel ligger och sover och John jobbar! Hm tråkigt!

Idag har jag planterat lite här hemma, krokus i min vackra zinkkruka. förhoppningsvis blir det något av det i alla fall. Den står inne i ett varmt fönster så kanske lyckas jag!!!!
Borde även sätta mig och jobba lite, känner att jag ligger efter. Men det är så skönt att slappa i soffan! Helt underbart!

På lördag kommer Carro och sover över, så då blir det mys framför tv med god mat. Kanske även en sväng Kilene för att grilla lite korv. Kan även bli en liten fisketur om vädret är vackert.


Trevlig kväll!!!

//Linda

Inga kommentarer: