Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

lördag 28 mars 2009

Underbara helg!


Vackra tulpaner som jag fick av min John!
Syrenen börjar knoppa sig!
Disel älskar att vara ute!





speciellet att ligga i snön.


Nu angriper jag paddan!!






Mums jag lyckades!










En ny påskduk, inhandlad på ikea.








Lite vackra blommor.








John har dille på att skotta altanen!!!
heheheh....







Dekoration på trappen.












och en dekoration på bordet ute.







Vår ingång.















Lite mera trapp.












Dekoration på trappen, brevid dörren.











Underbart med helg!
Idag vaknade jag tidigt och överaskade John med en riktig mysfrukost.
Bestående av physallis, pationsfrukt, juice, nybakt bröd, ägg, kaviar, sotarskinka, ostar och en massa grönsaker samt en väldigt god yoghurt.
Efter denna ljuvliga frukost bar det av på en promenad med Disel, som för övrigt har somnat och ligger i köket och snarkar.
I kväll blir det en sväng till Patrik, John skall förmodligen dricka lite öl!!!
//Linda

2 kommentarer:

Wilma och jag sa...

Frukosten är nog det bästa på hela dagen! :)

Fina bilder på ert fina hus!

Kram!

Snuttan sa...

Vilka underbara planteringar du gort. Så fina

Kram
Åsa