Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

tisdag 31 mars 2009

vilken dag och jag vill ha simcity 4

Idag har jag haft en jobbig arbetsdag, men jag klarade av den!! Men tyvärr har avgasröret på bilen börjat krångla..hm det blir att åka på verkstaden i morgon.
Finns det något härligare än att komma hem, ta ett bad sätta på sig myskläder och krypa ner i soffan?? Och bara släppa alla bekymmer. Nej det är nog det bästa jag vet. Vad är det man säger:

-Glöm dina bekymmer i morgon kommer nya!! Hehehehee. Jag är en mästare på att gnälla!

Var ute på stan en sväng och letade efter simcity 4, men tyvärr finns det inte kvar...Är som sagt lite gamalt. Får nog satsa på att beställa det på Internet
Köpte simcity societies men vilken besvikelse!!! Fy vad dåligt!!! Man kan absolut inte zooma in hela staden och man bygger hus för hus. Och var inte alls någon sport att spela, hm...

Kram kram

Linda

Inga kommentarer: