Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

onsdag 8 april 2009

Järntabletterna fungerar!!!

Hello hello!

Oj oj oj vilken häftig effekt järntabletterna hade på mig! Mår faktiskt mycket bättre!!!
Trodde inte att det skulle gå så fort. Men tyvärr gå jag ner i vikt i stället för upp i vikt, knepigt. Men jag äter inte så mycket så det har nog sin lilla förklaring. Och dessutom spy lite på detta,
Ja det vänder nog snart.

Det är väldigt olika från dag till dag detta med aptit. Vissa dagar är mat gott andra blä.
Men jag frossar i frukt, eller rättare sagt jag tvingar i mig :)

Till påsk kommer John föräldrar ner och hälsar på så det bli nog att städa och försöka göra lite påskfint hemma :)

Ha en trevlig dag!!

//Linda

2 kommentarer:

Petra sa...

Haalloo!
Vad bra att dom funkar, måste vara superjobbigt att gå runt och känna sig yr!!
Hoppas matlusten kommit när vi kommer ner så vi kan äta en massa gott!!!

Trevlig helg!
Kramis Petra

Minxy sa...

Det gör inget att man går ner lite i vikt - det gjorde jag också när jag väntade Leo :) Det kom igång i mitten av graviditeten sen och till slut hade jag ökat 8 kg. Hoppas bara att matlusten kommer tillbaka! Det är trist att inte vilja äta :(