Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

tisdag 28 april 2009

Sommarblommor att göra buketter av!


Som en sommaräng, lika grann och väldoftande som man kan se efter vägen. En sådan vill jag ha!

Ja en vacker liten mini äng, eller rabattliknade. Tänk att kunna plocka sin egen bukett i sin trädgård och njuta av små arrangemang både på altanen och inne. Och varför inte ha som gå bort present.
Ja detta fantastiska tips kom Veronica med!! lite vackra sommarblommor och vips så har du något du kan plocka. Inte vill man gå med sekatören och knipsa av sina rosor eller rycka upp perenner. Inte heller vill jag plocka av min gladiolus.


//trevlig kväll

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka underbara blommor. Det var verkligen starka och härliga färger. Hur är allt med dej?

Kram!

Anonym sa...

Hej igen!
Ja, visst är lillen söt? Han är min solstråle. Du ville ha tips på inredningsbutiker? Om jag bara kom ihåg vad alla heter? :-) Det brukar ju finnas fina butiker om du kollar på Lantlivs sista sidor med annonserna. Det är mycket bra ställen :-)

Kram!

Anonym sa...

Är du nyfiken på Allt i Hemmets nya tidning 101 nya idéer? Jag har 25 förhandsex... Först till kvarn! Mejla namn & adress + din inrednings-bloggadress till mig – senast onsdag 6 maj! Bästa hälsningar Monika, redchef, monika.stalberg@aih.bonnier.se