Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

fredag 8 maj 2009

101 nya idéer Ny tidning från Allt i hemmet !




Regnet bara öser ner, ja inte nu. Men har gjort stora delar av dagen. Promenerade med Disel i utförd regnstyrsel men ack då slutade det regna ;(

Men vad kan man inte göra i ett sådant tråkigt vänder. Jo världens snällaste Monika Stålberg (Allt i Hemmet). Har skickat ett förhandsnummer av allt i hemmets nya tidning 101 nya idéer som snart kommer ut i butik.
Och där finns det ett och annat smaskigt att läsa!!

101 nya idéer, en ny tidning från allt i hemmet. Jag måste säga att tidningen är fullproppad med bra idéer och fiffiga små tips. Rekommenderar att köpa numret när det kommer ut!!!

I tidningen finner Ni tips om hur du gör den snyggaste köksbänken som superläcker och snygg bänk för förvaring av återvinningsprodukter. Själv gillar jag verkligen tipset om hur du gör en mysig soffa av gamla sängar. Precis vad jag själv har försökt åstadkomma
Tidningen är full med tips och man finner även ite smått och gott om trädgård.

//Linda

3 kommentarer:

Marie sa...

Hej. jag läste just din kommentar på min blogg. Kul att få kommentarer:) måste bli bättre på att kommentera din jag me. Kul att du varit på ultraljud. Måste ha varit spännande. Kram

Tezzie sa...

God morgon, och tack för titten på min blogg :D Tror inte tatdet är någon fara att ställa ut pelargonerna nu mina blommar för fullt, man kan ju täcka dem med nått om man vet att det kan bli kallt eller ta in dem. Jag får not ta och köpa den där tidningen du visar här ser ut som nått för mig. Vår atlan är inte mycket för världen den har sett sina bästa dagar även om det kanske inte syns på bilden ;P Vi ska riiva och bygga en ny blir nog en inglasad denna gången. Ja det är ett väldigt överklagande på de som bor på åkervägen men det kommer säkert att gå igenom ändå. Men vi får se hur vi gör när det är dax för bygget, vi håller på att renovera vårt hus vi har nu och det tar ju sin tid. Sen har mina svärföräldrar resten av marken kvar där uppe så nån tomt kan det bli senare också. Vad kul att ni ska få en bebis, har du handlat och grejat i bebisens rum nu då? Ha en fortsatt trevlig helg kramar Tezzie

Anonym sa...

Hej! Kul att du gillar tidningen! Monika/Allt i Hemmet