Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

torsdag 7 maj 2009

Det finaste!







Jag är helt salig och fortfarande väldigt rörd! Vilken fantastisk och underbar upplevelse det var att gå på Ultraljud. Där låg man på en säng och stirrade på en tv skärm och ser sitt eget barn.
Ett litet knytte som finns långt där inne i magen. Jag blev helt tagen av situationen och glädjetårarna rann ner för mina kinder under hela undersökningen.

Det var en av de finaste stunderna jag varit med om och jag har suttit och stirrat på bilden av vår lilla bebis hela dagen. När undersökningen började sov den lilla bebisen och vi såg på skärmen att den vaknade och sträckte ut sina ben och armar. Precis som oj nu är det morgon....
Vips så började bebisen sparka och vifta på sina armar. För att sedan vända sig om och gosa lite med handen :) En helt fantastisk känsla och man blir varm i hela kroppen.
Vi var helt tagna av situationen båda två och smälte det hela med en fika på royal :)
John åkte senare till jobbet, själv besökte jag mamma och tjatade nog sönder hennes öron...

//Linda

5 kommentarer:

Lina sa...

Åhh vad härligt!!!! Nu längtar jag ännu mer =)

Kram/Lina

Minxy sa...

Härligt! :) Men du skulle ju sms:a mig din busa! ;)

Helen sa...

Hej, åh va skoj för er att även se bebisen, inte bara känna. Skönt att allt är bra och man blir väldigt lycklig o rörd efteråt. Häftig grej!

Fick ni någon bild med er?

kram Helén

Mamma Dee sa...

Grattis till bebisen i magen! Ultraljud är så mysigt ju! Kram på dej!

Lina sa...

Hej Linda! det var så länge sen jag kollade på din blogg men vilken trevlig överraskning jag fick se:) förstår att det måste varit häftigt att se den lilla bäbisen och det ska bli spännande att träffa henne/honom sen:) hoppas det är bra med dig och att du slipper vara så yr! puss och kram från Lina