Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

måndag 25 maj 2009

En bok på gång och blommor planterade!

wow första kapitlet på min påbörjade bok är klar, hm får se om den någonsin blir klar. Detta med fantasin. Känns skönt att projektet är påbörjat.

I dag tog jag mig lite tid till att plantera lite fler blommer i vår mur( bilder kommer). Fick med mig jättefina rosa mossflocks hem från Sundsvall. Tror det kom med en annan blomma också då jag tyckte det inte riktigt stämde överens med bladen på de rosa blommorna. John säger att det är några silvervita blommor, låter fint så vi får se hur det blir.

//Linda

2 kommentarer:

bubbelrummet ♥ sa...

Åh? Är du författere? Eller vad skriver du för något? Kram

Efwa drömmer i Provence sa...

Vad kul att skriva på en bok! Har du hört talas om Nanowrimo? Det är kul och man får mycket skrivet på en månad även om det blir massor med redigering efteråt.