Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

onsdag 3 juni 2009

Disel har varit till doktorn och jag har världens bästa mamma!

I dag har lill Disel varit till veterinären och undersökt sig. Han har infektion i örat och mellan benen samt att han har rakat sig på halsen eftersom han fått ett stort sår av våtexem, stackars liten vovve. Efter besöket fick Disel en ny leksak och verkade genast må bättre :)
Om 10 dagar blir det återbesök, hoppas han frisknar till.

Världens bästa mamma köpte idag supersöta filtar till lilla bebisen och ett sängkit bestående av sängskydd och sängkläder till sängen. Kollade även på sängar och nu har jag bestämt mig för en av Brios modeller.

Kram

Linda

1 kommentar:

Petra sa...

Stackars lilla gubben!!
Hur mår du då? jag har jag jobbar i elva daga i sträck... så jag är sjukt trött!!
Vad ska du hitta på i helgon då när du är själv??
Kraaam!