Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

måndag 1 juni 2009

Jobb, jobb, jobb och längtar efter glass!!!

Måndag och jobb igen! Känns som om högen på att göra blir större och större, och tiden kvar att jobba kortare och kortare. Skall nämligen jobba fram tills jag fyller 30 år och firar midsommar. Sedan blir det en lång semester, innan bebisen kommer :) Men känner jag mig själv rätt kommer det säkerligen dyka upp en hel del småjobb.

Disel är en otroligt smart och klok hund, sa nyss till honom att det är så varmt ute att man måste dricka mycket vatten. Lill killen går givetvis in till tvättstugan och dricker vatten ur sin skål. Så söt och snäll. Ja ibalnd börjar man undra om han förstår allt!
Nepp nu skall jag jobba på lite innan John kommer hem med min lunch! Glass!!!!

kram kram

Linda

Inga kommentarer: