Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

onsdag 17 juni 2009

semester, tittut kliniken och världens bästa Jenny!

Har precis tagit ett varmt bad, ångrar inte att vi satsade på bubbelbad. Vad skönt det är att bada....Speciellt när man är gravid!

Världens bästa Jenny har städat hela mitt hus, lagat en jätte god middag :) vilken ängel!! Love you!!

Själv har jag gått på en väldigt låååååånnng semester. Skall börja jobba igen någon gång i framtiden :) heheh ja när bebisen blivit stor nog att gå på dagis. Skall bli ljuvligt att vara hemma och njuta lite av ledigheten innan lilla älsklingen kommer.

Har även bokat tid till tittut kliniken, kunde inte hålla mig. Vi har redan kollat upp kön.
Men denna känsla att kunna se bebisen och få en film, super mysigt. Så i Juli beger vi oss till Sthlm :)

John har även haft sina projekt i dag. Städat upp på tomten och rensat häcken :) Det tog 3 timmar så jag måste säga att du är världens bästa John! Det blev jätte fint :)

Annars sparkar det på bra i magen och måste säga att det stundtals är väldigt mysigt. Ända tills de riktiga sparkarna kommer. Då kan jag säga att jag tycker det kan göra väldans ont :) men ändå mysigt på något sätt.

Nu skall jag slappa framför tv.....

kram kram

1 kommentar:

bubbelrummet ♥ sa...

Vad härligt att bada bubbelbad ;-) Och hur går det med magen? Kram!