Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

tisdag 7 juli 2009

Det händer även idag!

Ja det hände även idag, vad duktiga vi är. John har slipat väggen med ett sandpapper som vi fick av våra otroligt snälla och gulliga grannar :) Tack!!!!!
Även färgen har kommit på sin plats, men det var tydligen inte bara en gång man behövde måla. Nej vi är inne på 2:a strykningen. Inte så lätt att måla över mörkbrunt :)

Disel ligger på golvet och sörjer att hans gossedjur befinner sig inne i tvättmarskinen, så söt en hund kan vara. Han vaktar dem och väntar på att de skall bli klara:) Själv är jag otroligt huslig och bakar en hemgjord pizza. Klarade inte av att åka och köpa en efter alla dessa artiklar med hur snuskigt och orent det är på på pizzorierna. Har även gjort egen pizza sallad så ett stort + i kanten till mig :)

//Linda

4 kommentarer:

Lantligt förälskad sa...

Nej, det är inte lätt att måla över mörka färger. Snart ska det målas ljusare i mitt rum, men jag har grått nu, så det ska nog inte vara någon större fara.

Krams!

Anonym sa...

Hej Linda,

Jag om min sambo har nästan bestämt oss för att bygga ett Halland 130 i Kungsbacka. Undrar om du skulle vilja dela med dig lite av era erfarenheter när ni byggde med Borohus? Skicka gärna ett mail till mitre300@hotmail.com.

Tack!

Mvh
Mattias

Annas Lycka sa...

Hej. Så kul att ha hittat din fina blogg. Jag skall med spänning följa din väg till mamma...Så mysigt med ultraljuds film mm...Fanns inte när jag skulle få mina...Sicken Lycka. Hoppas att du får en skön sommar fylld av förväntan. Kram Anna

Blogg by Maliin Stoor sa...

Väntar med spänning på slutresultatet och bilder

Lycka till



Maliin