Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

tisdag 28 juli 2009

Minisemester
























































Här om dagen lyste solen med sin frånvaro, det blev en tur till Norge och dess huvudstad Oslo. Det blev en hel del bilder. He ha he många skumma slumbilder, hm Oslo är inte så vackert som man tror. I vanliga fall brukar jag strosa runt på stadens gator och shoppa eller sitta på en härlig ute servering och dricka rödvin. Men så blev det inte denna gång. En liten rundtur och ack så många härliga bilder vi fick med oss hem. (Bilder kommer).
I går blev det ett nytt ultraljud för att kolla så allt växer som det skall. Barnmorskan kunde inte mäta magen som hon skulle. Men väl framme på ultraljud kunde man det. Hm det var ett mycket onödigt ultraljud lika så allt tjat om att åka till tittut kliniken var fel. Oj hjälp vilken föreläsning jag fick. Skit samma jag ångrar inte mitt besök där, ett av de mest underbaraste tillfällena jag varit med om.

Nu fika på stan med Jey....

kram kram

Lidna

2 kommentarer:

Lina sa...

Oj,varför skällde dom över 3D ultraljudet? Nu blir jag lite nervös, jag och Stefan ska dit på fredag, vet inte om jag pallar att få skäll sen=) Då kanske jag bryter ihop ;-)
Allt bra annars?

Kram/Lina

Minxy sa...

Men vadå, varför gnällde dom om Tittutkliniken?
Ja, det är jättetråkigt att vara sjuk. Halsfluss, men får ingen penicillin :( Mest beror det på att penicillin slår ut alla bakterier, både "goda" och "onda" och det kan resultera i att man blir sjuk i mer allvarliga sjukdomar, som t.ex. svininfluensan. Så jag får knapra Alvedon och gilla läget. Förhoppningsvis så blir jag bättre redan imorgon *hoppas hoppas*