Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

torsdag 30 juli 2009

Sovmorgon, gudföräldrar och tråkigt väder

Gud vad jag sover hela tiden, inte så konstig med tanke på att det växer så det knakar i magen.
I går kände jag verkligen hur hon vände sig 2 gånger i magen. Lite häftigt att se när magen buktar ut och man ser att där åker en liten människa. Mindre roligt är det att det gör faktiskt ont..aj, aj, aj! Kl är halv ett och jag har precis fått i mig frukosten. Snacka om sovmorgon, vakna vid lunchtid :)

I går var det Middag här hemma med Jey and the family. Och nu är det klart att Jenny och Johan skall bli gudföräldrar till vår lilla Novalie i magen :) Känns otroligt bra och roligt!

Mindre kul är väl detta tråkiga väder, regn, blåst och man känner inte direkt för att gå utan för dörren. Tänk för några veckor sedan satt man och gnällde på värmen och man kunde bada var dag..vart tig dessa dagar vägen? Hadedet inte varit för magen hade jag övervägt att åka dit solen är.....

Alla projekt i trädgården blir liksom inte av när det är så dystert ute, man får väl stanna inne och tvätta och se på film. Kanske krypa upp i soffan med en påse godis :)

Kram kram

Linda

Inga kommentarer: