Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

torsdag 20 augusti 2009

Det är underbart att fylla upp kylen med en massa gosaker :)

Ja då har vi varit i väg och storhandlat. Känns skönt att fylla upp kylskåpet, finns alltid något gott man kan äta på. Det är en underbar känsla att torka ur kylskåpet och sedan ställa in allt gott. Det mysiga med att ha handlat mat är att man kan gå och småäta på allt gott som finns.
Har även inhandlat blöjor ( Libero nr 1) så nu är jag redo att ge mig i väg till BB om det skulle bli dags :)
Har även tvättat hela långa dagen så nu blir det till att packa min bb väska och sedan får John montera fast några fästen i bilen så även bil barnstolen är redo att åka med i bilen. Vi har köpt en sådan där stol som man sätter fast i en liten hållare så man slipper hålla på och krångla med bilbältet hela tiden. nu är det bara tjoff sätta dit den och tjoff trycka lös den med två knappar.

I kväll blir det min favvo rätt, pasta oxfilé med gräddsås smak av parmesan. Kan lova att detta är superduper gott :) Nästan så det börjar vattnas i munnen redan. Blir väl även till att försöka städa lite då Johns föräldrar anländer i morgon :) Åtminstone damsuga....

//Linda

2 kommentarer:

Lina sa...

Vad smarrigt det lät!! Själv tror jag att jag blir utan middag idag, Steffo jobbar kväll, så ingen som serverar åt mig den här veckan ;)

Vad spännande att ni har fixat klart med det mesta till lilla Novalie kommer, själv så har vi inte gjort mycket, men man får väl ta och göra ett ryck nu när semestern är slut :D

Kram/Lina

Nyanser av vitt sa...

Hej
Välkommen in och delta i min första tävling som startar idag.
Trevlig helg
Kram Agneta