Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

söndag 2 augusti 2009

En gör en arg en annan glad!

Ingen lust ingen ro. Är nog i var enda vrå och grejar här hemma. Jag tvättar, dammsuger,diskar och planterar blommor. Ja inte blir det fint på något ställe. Är så fruktansvärt trött och har en hel massa förvärkar. John är ute och skottar jord för fulla muggar. Det börjar arta sig och närma sig en plantering. Blir till att köpa ogräsduk och inhandla lite fin jord att plantera i.

Någon gör en arg en annan glad. Lämnade tillbaka filmerna vi hyrt i helgen. Givetvis var jag in och klagade, då det visade sig att en av filmerna inte gick att se på. Hackade och stannade osv...irriterande! -Ja!
Väl inne i videobutiken börjar en liten sommarjobbare på ca 17-18 år gnälla på att det måste vara fel på min dvd och att den förmodligen är full i dam. Gravid och irriterad kände jag hur jag började koka inombords hm...
Sedan blev det ett besök på bergvik och på vägen hem var jag helt otroligt beroende av en iskall cola. Det blev driven på max och den mycket trevliga killen gav drickan till mig helt gratis och önskade trevlig dag. Så lite men så glad :) Ja en annan gör en glad en annan arg.
Får se hur denna dag fortlöper...

Kram

2 kommentarer:

Linda sa...

ja det där gravidhormonerna kan göra saker med en :) Snällt av killen att ge dej colan...sånt livar upp..hoppas du tar hand om dej o inte sliter ut dej totalt nu...kramis Linda

Nettan sa...

Hihi...killen på Max tänkte, ajaj...denna hormonstinna gravida kvinna ser ut att behöva en Cola & henne bråkar man inte med !

Tänk vad lite det behövs för att göre en glad =) ( eller sur för den delen )

Hoppas du & bebben mår bra, förutom förvärkarna då !

Kram Nettan