Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

onsdag 5 augusti 2009

En mysig strand någonstans vid vänerns kant!

Ännu en underbar dag!

Allt blir så förbannat kul när det är vacker och fint väder. Tänk vad lite sol kan göra :)
Började dagen med ett besök hos barnmorskan och vi fick lyssna på hjärtljud. Helt ljuvligt att höra livet. Känns som en större upplevelse att lyssna på hjärtljud än kolla på ultraljud.
Vid lunch bar det iväg på en fika med Lina på ett nytt och mycket mysigt fik i stan. Måste berömma deras goda kaffe. Tyvärr la jag inte fikets namn på minne ;(

Senare på dagen mötte jag upp John för en middag på en mysig klippa någonstans vid Vänerns kant. Ja min lilla goa älskling hade hittat ett gudomligt vackert kärlesnäste. Vacker utsikt, en ensam strand :)

Trevlig kväll!

//Linda

Och till Maya

Potatissalladen är egentligen Cams recept som jag snott :)

Men det är :

Färskpotatis
fetaost( smul bar)
olivolja
rödlök
persilja
ruccola
salt och peppar

1 kommentar:

Maya sa...

Tack:) Den blev en succé när jag gjorde den till mamma idag:)