Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

måndag 21 september 2009

En längtan

Jag känner mig som ett litet barn som inväntar julafton och att tomten skall dyka upp med den efterlängtade julklappen. Väntar ivrigt på att min iphone skall dyka upp. Enligt telias blogg skall min iphone anlända till mig i morgon. Hoppas, hoppas den verkligen kommer i morgon. Väntar även på att vår lilla Novalie skall komma, men förhoppningsvis kommer telefonen först. Vore nog bäst för vår lilla bebis om hon ialla fall fick stanna 2 veckor till i magen. Om inte för mamma :) så jag hinner med det sista jag har kvar att fixa. Det är helt sjukt vad man kan längta efter det lilla barnet som finns i magen. Man känner henne sparka och härja på där inne varje dag och man drömmer på nätterna att man träffar henne. Det är en evig längtan efter att hon skall komma till oss. Ja, det är ständigt pirr i magen här hemma. Väntar och väntar på något fint! men nu är det inte många dagar kvar till hon är beräknad, hela 13 dagar. men det känns som om det kommer bli 13 långa dagar. För på något sätt räknar man med att hon kommer runt det utsatta datumet. Helt konstigt egentligen efter som hon kan komma i princip när som helst. Man siktar mot den tredje och har förhoppningen att inte gå över tiden :)

//Linda

1 kommentar:

lotta sa...

JAG KOLLAR PÅ DIN BLOGG FÖR JAG ÄR JÄTTEIMPONERAD AV ERAT VACKRA HUS OCH ERAN INREDNING.

(oopps, capslock i..hehe)


Mvh:lotta