Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

söndag 20 september 2009

Har röstat och skall snart på söndagsmat!

Japp då har man varit ner och röstat i kyrkovalet! Kändes minsann som om jag var den yngsta i vallokalen tillsammans med alla 70+.
Snart är det söndags middag hemma hos mamma och pappa och jag ser verkigen fram emot att sätta mig vid ett dukat bort. Är så skönt att få allt serverat och klart nu när man själv inte orkar med något. Blev även en sväng till brosan idag och kollade in hans nya inglasning. Måste säga att jag blir sugen på att söka bygglov och göra klart våra altan projekt. Men, men det känns ändå som om vi skall prioritera detta sk garageprojekt innan altanen. Vi behöver förråd, någonstans att ställa grejer på. Någonstans där John kan förvara sina verktyg. Någonstans att ställa cyklarna och andra saker på som man vill vinterförvara. Men det känns som om vi får vänta med projekten tills nästa år. Vår lilla bebis kommer snart :) toklängtar. Nu är det inte länge kvar tills den 3 oktober. Hoppas, hoppas jag inte går över tiden!

Inga kommentarer: