Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

lördag 26 september 2009

Jag kan äta ostbågar igen!

Ja det var sant! Jag kan äta ostbågar igen. Mailade till olw och fick till svar att de numera har en nötfri fabrik och att all produktion av nötprodukter har flyttats till en annan fabrik. I Filipstad där de tillverkar ostbågar är miljön helt nötfri och detta är nog till alla allergikers lycka.
Det var gott, de smälte i munnen och de var ännu godare dagen efter. Vilken känsla! Att få äta ostbågar igen :) Ja lycklig är man!

3 kommentarer:

Katarina sa...

Förstår din lycka, har själv en dotter med nötallergi, och hon är lika lycklig som du.

Lina sa...

Åhh vilken lycka! Jag tycker bara att det har varit jobbigt nu under graviditeten då jag inte har kunnat äta ostkrokar, kommer bara upp igen, men det är ju övergående, hoppas jag ialalfall=)
Det mås bara bra med magen iallafall, själv då?? Börjar du bli nervös? Eller har du läget under kontroll?

Minxy sa...

Hurra! Grattis till ostbågarna (även om jag inte riktigt kan förstå eftersom jag själv tycker illa om dom ;) )