Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

måndag 26 oktober 2009

Bättre och bättre för varje dag.....

Japp då var vi på bättringsväg!

Har varit uppe på benen både igår och idag och känner mig piggare. Novalie mår toppenbra och hon växer för varje dag :) Man kan säga att hon är riktigt matglad. Rutinerna här hemma har även börjat arta sig och nu sover vi någorlunda bra här hemma. John har varit toppen och skött markservicen riktigt bra medans mamma Linda har sovit. Sov i flera dygn, men när jag vaknade var jag fortfarande trött. Antar att mitt boreliaprov kommer att vara negativt och att jag är extremt utmattad. Lite skraj blir man dock nä man googlar på symptomen jag haft och snabbt vill man stänga igen datorn och gömma sig under täcket. Men jag tror själv att det är en kombination av utmattning och brist på något ämne i kroppen. Jag knaprar numera vitaminer , dricker mycket vatten och sover en hel del på ett dygn :) Känns skönt ändå nu när man blivit piggare och kan gosa med lillan och bara sitta i soffan och mysa.

//Linda

2 kommentarer:

Annas Lycka sa...

Skönt att du mår bättre men så otäckt när det blir så där. Och ambulans, hua man blir ju lite spak...

Hoppas lillsnuttan mår bra och att du verkligen få bli riktigt pigg igen. Kram Anna

Therese Sagstedt sa...

Stackars dig vännen, hoppas att det får vara lungt nu för er. Förstår att du blev rädd, men hoppas att du kan få svar från csk om vad som hände.
Min man fick nästan samma sak när vi fick Alicia, men det klassade de som Ep-anfall fast det inte fanns några ärr på hjärnan. Men tror han fick stresskramper.Men nu har han inte haft något mer men de vill fortfarande proppa i honom mediciner som han vägrar äta.
Men han mår hur bra som helst.
Önskar er en lugn och fin vecka Kram Therese