Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

fredag 2 oktober 2009

one day !

Tänka sig nu är det en dag kvar med denna dag! I morgon är det liksom den 3 oktober och det är vår beräknade datum, otroligt spännande men jag tro inte det blir någon bebis på länge. Som det känns nu kommer jag säkert gå över tiden i minst en vecka.
Modig som man är tog jag faktiskt mig en liten runda på stan och en lunch ute. Hm, att jag vågar? tänk om vattnet skulle gå! Men men det var riktigt gott med en Pizza till lunch!
I kväll blir det taccokväll och lite film, hoppas jag inte somnar innan maten är färdig lagad :)
Skall bli en mäkta underlig känsla i morgon tror jag. Detta med att vakna upp och inse att gahhh det är det 3 oktober :)

Uppdatering kommer...
Trevlig kväll!

//Linda

2 kommentarer:

Minxy sa...

Spännande värre! :)
Nej, vår lilla tjej får inte komma förrän tidigast i v.38 har jag bestämt, men jag gissar att hon lär dyka upp 5 dagar över BF. Och jag tror att ER lilla tös kommer dyka upp om 3 dagar!

Ett hus i vitt sa...

Åh så spännande!! Är det första barnet? Verkligen en speciell känsla... Härligt att du får äta ostbågar, det är min favorit också :-). Lycka till med bebisen! Kram, Anette