Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

måndag 5 oktober 2009

Övertid!

Ja då går vi på övertid, dock bara inne på andra dagen. Men jag förstår vad alla pratade om!
Jag menar detta med att man kommer tycka att varje dag är som en evighet och man bara längtar och längtar och tycker allt är jobbigt. Nu vill jag bara få ont och att värkarna kommer. Innan var man lite rädd för dessa obehagliga värkar men nu välkomnar man dem och längtar efter dem.

Idag har jag även varit ute på en promenad men lilla Disel och hör och häpna:
-Det stora varvet runt kvartertet!
Har även bokat in vår 2 års besiktning av huset och det blir av nu på fredag :) känns bra!

Uppdatering kommer...

//Linda

7 kommentarer:

Minxy sa...

Jag tror att det är det som är hela grejen - man ska vara så überless på att vara gravid att man bara jublar när värkarna väl kommer :)
Idag är det ju dessutom den 5:e och jag har ju bestämt att er lilla tjej ska komma nu, så nu får hon lägga på ett kol ;)

Helen sa...

Hej granne! Den som väntar på något gott ;). Jag tror hon kommer imorgon kväll, sent. Bara en känsla. Denna lilla guide har ni väl sett antar jag. http://www.forsakringskassan.se/info/foraldraguiden/

kram Helén

Helen sa...

Spännande spännande! I skrivande stund, onsdag kväll, så kanske ni har fått en liten tjej. Om så, hoppas ni mår bra allihopa. Vi ses hemma på Turessons väg. kram grannarna i nr 19

Lina sa...

Grattis, grattis, grattis!!! Förstod att det var något på G när du inte uppdaterade här eller på FB :D
Skönt att höra att allt har gått bra!

En stor grattiskram till er alla tre//Lina

Minxy sa...

Åh har hon äntligen kommit alltså?! Vad kul! Grattis!!!!!! :)

Maya sa...

Grattis igen gumman! Hoppas ni alla mår bra och att ni njuter för fullt av varandra:)

Annas Lycka sa...

Håller tummarna för er. Hoppas den tittar ut snart....All lycka! Kram Anna