Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

fredag 23 oktober 2009

Skräckens Natt!

Natten mot söndagen var skräckens natt. Hämtades med ambulans runt halv fem på natten.
Kunde varken prata, stå eller gå. Låg i sängen och skakade och frös och det bara gungade i huvudet. I ilfart bar det iväg till akuten för misstänkt propp i huvudet eller blödning i magen. Ni kan tänka Er vilka tankar som rörde sig i mitt huvud när jag hörde personalen prata med varandra. Lyckligtvis var det inte någon av dessa symptom men dess värre vet läkarna fortfarande inte vad det är för fel på mig. Troligtvis är jag utmattad och fick en kollaps, kroppen sa ifrån och att nu är det nog. Att jag sedan inte direkt har balans i benen och att de ibland domnar bort har de inte fått någon klarhet i. Idag har jag varit till läkaren och tagit boreliaprov, eftersom jag fick en fästing för ett tag sedan. Har även tagit prov för att se hur sköldkötteln mår.
Antar ändå att jag är utmattad och behöver vila. Har faktiskt sovit i stort sett dygnet runt sedan i söndags ef. Är fortfarande trött och känner att jag behöver vila. John är fantastiskt duktig och tar hand om all markservice och matar Novalie med flaska.

Återkommer när jag blivit bättre....

KRAMAR

Linda

1 kommentar:

Michaela sa...

Oj det är otäckt! Krya på dig o ta det så lugnt du bara kan, hoppas du piggnar till snart.
Kikar in på din blogg ibland, kul att följa "magen" då jag har 7 veckor kvar till BF för min "mage".