Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

tisdag 17 november 2009

Nya gardiner!


paket, paket har anlänt, men inte var det mina gardiner. Nepp det var från hemtex!

Har inhandlat en massa badlakarn till mer än halva priset. Supernice, mycket billigare än i butiken. Mohahaa och hemtex har väl rea jämt? eller? I dag har jag även varit med min kära kusin på husvisning, hoppas det går galant och att de vinner budgivningen :) måste säga att det var väldigt jobbigt att lämna Novalie hemma med John i 2 timmar..ojoj det dröjer innan pappa John får vara hemma själv med lillan igen :) tänk vad man kan sakna sin bebis på 2 timmar!
//Linda


3 kommentarer:

Therese sa...

Hejsan, är allt bra sugen på de som inte är jultema jag med, kanske blir en i alla fall till data rummet. Hur är det med dig nu, är det bättre? Och den lilla prinsessan växer för fullt misstänker jag. Ha det bra Kram Therese

Therese sa...

Just det måste fråga hur har du fått in de söta snöflingorna hos dig? Kram Therese

Annas Lycka sa...

Jag vet!! Man saknar det där lilla livet löjligt fort!!!

ha det gott! Kram