Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

tisdag 8 december 2009

Datorn har pajat!


Vilken dag det har varit! I går tyckte jag riktigt synd om våra grannar när deras bil inte fungerade som en bil bör göra. I dag var det Jennys tur att ha en bil som inte fungerade. Vad är det som händer med alla bilar? Och till råga på alla krånglande bilar har min mycket kära dator lagt av, undrar om det är för gott? Som tur har man 3 till men det är just den datorn som det ligger viktiga reportage på. Den datorn som just den där bilden finns på. Jag är noga med backup men har inte gjort det på på någon månad. Vilket slarv, vilken skandal, vilken förlust! Måtte jag få ut min information ialla fall. Som tur har jag inte några bilder tagna på Novalie i dator. Så lite positiv får jag väl ändå lov att vara.

Regnet fortsätter att hösa ner och denna morgon sitter jag och myser vid köksbordet och har tänt min vackra kandelaber som jag faktiskt ropat in på auktion för endast 400 kr.
Nu i denna juletid har vi alla stakarna i våra fönster men för den som inte gillar de traditionella finns så mycket fint man kan göra, som att ta fram sin vackra järnkrona och dekorera med ljus. Lyser lika vackert i ditt fönster som den där staken, om inte ännu vackrare.


Ha det gott!

Linda Sedin

3 kommentarer:

Sussi sa...

Är så förtjust i järnkronan. :)

tobias sa...

Ni hade startkablar till bilen - och jag kanske har startkablar till datorn... :)

Jag kan ju ta en titt på den om du vill.

Maya sa...

Kul att du börjat blogga oftare Linda!