Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

torsdag 28 januari 2010

Novalie Anna Ciel är döpt!

Helgen är över och det var en fantastiskt vacker helg. Det är med ett entusiasmerande leende jag blickar tillbaka över de två fina dagarna fredag och Lördag. Min syster yster har tagit lärarexamen och jag är en mycket stolt stora syster. Ett sort grattis till dig igen Jenny! Det stundades dop på lördagen och det var verkligen hur sagolikt vackert. Vår lilla Novalie var så otroligt fin i sin klänning och var exceptionellt duktig under hela dopet. Tårarna rann till när pappa John läste en mycket vacker dikt för Novalie. Även Novalies gudföräldrar läste en mycket vacker dikt som fick mig att bli otroligt rörd. Även Novalies morfar läste under dopet. Känner mig glad och nöjd med att allt gick så galant. Maten var god och festen trevlig. Och vår lilla sessa har fått en hel del presenter och inte en enda var den andre lik :) Mycket fint fick hon, från smycken till doptavla och sparbössor, lyckoguld, gåbil till världens coolaste barbapappa.

Bilder kommer....

Inga kommentarer: