Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

tisdag 16 februari 2010

Libero blöjor utan tryck!


Snopet! Öppnade ett libero blöjpaket nr 3 som jag köpt för ca två veckor sedan. Till min stora förvåning är alla blöjor blanka, utan tryck. Nyfiken, ringde jag Libero och fick svaret:
- vi har problem med leveratören ang tryck. Men det är ingen annan skillnad på blöjorna förutom att de är utan tryck. Knepigt! Men som tur inget fel på blöjorna och man behöver inte släpa sig iväg till affären.

// Linda Sedin

2 kommentarer:

Maya sa...

Konstigt, men du! Måste tipsa om att du borde kolla min blogg. Jag har lagt upp bilder från Novalis dop. Om du vill ha bort någon av bilderna berätta det för mig så plockar jag undan med en gång.

Anonym sa...

Attans att det var ett fel, hade väldigt gärna sett att de gjorde blöjor utan tryck... Hur fint är det med vita byxor och ett tryck som lyser igenom :(