Inredningsblogg

Inredningsblogg

Listad

måndag 30 augusti 2010

Höst och Nostalgi

kylan har kommit och nu eldas det i brasan här hemma. Projekten står på rad och jag börjar känna mig en gnutta stressad. Mamma ledigheten mynnar snart ut och det är snart dags att återgå till vardagen igen :) lilla Novalie går, började tidigt! redan 10 månader gammal :) Måste tillägga att jag är en väldigt stolt mamma. Här om dagen gjorde jag även världens fynd på mina föräldrars vind. Hittade lådor med coola kläder och en massa roliga leksaker, det är nostalgi! Bland allt fynd hittade jag mina barbiedockor och mylittle ponnys. Kommer Ni ihåg dessa underbara små hästar i gummi? kommer ihåg att jag älskade att leka med dem. Mycket prydligt och snyggt, står de nu på rad på lillans rum. Lillan har även hon nu fått sitt eget rum och genast känns hon så stor. Ny bilbarnstol, eget rum och att hon går, gör att hon känns som ett litet barn och inte längre den där lilla bebisen. Tiden rinner iväg men jag skall vara hemma och njuta hela detta året. Hela hösten skall jag mysa med lillan. Elda i brasan och inreda i höstens tecken. Tänk så mysig denna jul kommer att bli. Julbak och julpyssel och bara vara mammaledig med lilla söta Novalie!

Välkommen hösten :) och det gör John med, gräset slutar växa vid åtta grader och han ser fram emot att slippa klippa gräsmattan :)

Linda

1 kommentar:

Me and my Home sa...

Alltid lika kul att ses :) men tiden går så jäkla fort :( Nora hade blivit så stor sedan somras. Jag och Nora gick ju en sväng ner till Tovas rum. Hon är ju stadig stundvis. Dröjer nog inte länge tills hon går :) vi får planera in en träff igen snarast :) kram